31 Temmuz 2013 Çarşamba

ÖNEMLİ ŞEYLER ==> ÖĞRENDİM

 

Sonunda  Öğrendim

 

 
 
***Her büyük başarının, bir zamanlar imkansız diye düşünüldüğünü öğrendim.
 
***Hayattaki en büyük çözümün, neyin önemli olduğuna karar verdikten sonra gerisini bir kenara bırakmak olduğunu öğrendim.


***Büyük riskler almadan, kolay kolay  kahraman olunmayacağını öğrendim.

***Değerli olan hiçbir şeyin, asla  mücadelesiz kazanılmadığını
öğrendim.

***Gerçekleştirilememiş hayallerin  acısının, acıların en kötüsü olduğunu
öğrendim.

***Ne kadar kısa olursa olsun, her yüzyüze karşılaşmanın ardında
bir şeyler bıraktığını  öğrendim.

***Bir gencin en büyük korkusunun, kalbinin kırılması olduğunu
öğrendim.


***Maalesef ilk gençlik yıllarının keder, şaşkınlık , ıstırap ve aşktan ibaret
olduğunu da öğrendim.


***İyi kalpli olmanın, mükemmel olmaktan daha önemli olduğunu
öğrendim.


***Tepki göstermenin, düşünmekten  daha çok  kolayımıza geldiğini
öğrendim.


***Yaşamın kimi zaman insana ikinci bir şans tanıdığını, fakat çoğu zaman da onu  iyi değerlendiremediğimizi öğrendim.
 

***Daha sonrs pişman olmamak için, sevdiklerimizden ayrılırken, daima sevgi dolu sözcüklerle ayrılmamız  gerektiğini öğrendim. Çünkü bu onları son görüşümüz olabilir.
 

***Küçük kararları aklımla, fakat büyük kararları kalbimle almam
gerektiğini öğrendim.


***Zor dönemlerde yıkılmanın,  yada güçlü çıkmanın benim elimde
olduğunu öğrendim.


***Yapılan hiçbir iyiliğin, hatta küçücük bir gülümsemenin bile  önemsiz olmadığını öğrendim...
 

***Dünya da sevmek ve sevilmenin  en büyük neşe kaynağı olduğunu
öğrendim.


***Bir iyiliği hatırlamak kadar, bir kötülüğü unutmanın da önemli
olduğunu öğrendim.


***Dolu dolu yaşanılan bir hayatın, ne kadar uzun yaşadığınla değil ama  ne kadar iyi  yaşadığınla ilgili olduğunu  öğrendim.
 

***İyimser olan insanların, kötümserlerden daha uzun yaşadığını öğrendim.
 

***Aşkın kalbimi kıracağını, ama buna değer olduğunu öğrendim.
 

***Mutluluğun parfüm gibi olduğunu öğrendim.Kendinize bulaştırmadan
başkasına veremiyorsunuz.


***Önemsiz konularda bile dürüst olmanın, asla önemsiz birşey olmadığını
öğrendim.


***Başarıya doğru direk çıkan bir asansör olmadığını, bunun için merdivenleri tek tek çıkmak gerektiğini  öğrendim. 

 

***Bir insan hakkında acele karar vermenin, insanı   kimi zaman çok sıkıntıya sokacağını, ama kimi zaman da,  çok hoş rastlantılardan ve ömür boyu sürebilecek harika bir ilişkiden  mahrum edebileceğini öğrendim.
 

***İnsanın inandığı şeyler üzerine  mücadele vermesi  gerektiğini öğrendim.
 

***Dostlar olmadan  geçen hayatın,çok tatsız-tuzsuz bir  hayat olacağını öğrendim.
 

***Mutlu olmak için başkalarına güvenirsem, ömür boyu hayal kırıklığına uğrayabileceğimi  öğrendim.


***Eğer sonunda kazanılacak birşey yoksa, boşuna  savaşılmaması gerektiğini öğrendim.
 

***Hergün birisine dokunmak gerektiğini öğrendim.İnsan oğlu elele
tutuşmaya, sıcak bir kucaklaşmaya yada sırta dost bir şablağa, yani
insanca bir temasa muhtaç.


***Sevginin  herzaman çok iyi bir yatırım olduğunu öğrendim. Kime verilirse
verilsin, büyük kar payları bırakıyor.


****Güzel bir duygunun, paylaşıldıkça daha da güzelleştiğini öğrendim.
 

***Şansı çok da fazla zorlamamak gerektiğini öğrendim.
 

***Önemli olan başkalarının benim için ne düşündükleri değil,benim
kendi hakımda ne düşündüğümün önemli olduğunu  öğrendim.


****Daha büyüğün her zaman daha iyi olmadığını ve hızlı gitmenin de
herzaman hızlı ilerleme olmadığını öğrendim.



***Çoğu insanın değişikliğe karşı koyduğunu,oysa çoğu zaman ilerlemeyi sağlayan  tek şeyin, değişiklik olduğunu öğrendim.
 

***Tatlı bir sözün,yapılmış bir iyilik olduğunu öğrendim. Çünkü etkilerinin
nerelere varacağı asla bilinmez.


***Kendimizi bildiklerimizin ötesine zorlarsak, büyüyebileceğimizi
öğrendim.


***Ve öğrenmem gereken daha çok şeyin var olduğunu öğrendim.

 
***Evet! Daha öğrenecek çok şey var. Mesela, hayatın basit zorluklarına 
katlanılması gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder