30 Temmuz 2013 Salı

ÖĞRENDİM Kİ...

 
 

ÖĞRENDİM  Kİ...

 


                                           ÖĞRENDİM  Kİ...


  
> Hiç kimseyi sizi sevmeye zorlayamazsınız,
> Sadece kendinizi sevilecek bir insan yapabilirsiniz.
>  Sonra gerisini karşı tarafa bırakırsınız.

> Öğrendim ki....
> Bir insanın güvenini kazanmak yıllar alıyor fakat yıkmak  ise sadece bir dakika.

> Öğrendim ki....
> Bir insanın hayatında nelere sahip olduğu değil, kiminle olduğu önemli...

> Öğrendim ki....
> Sevimlilik yaparak belki 15 dakika kazanmak mümkün.
> Ama sonrası için birseyler bilmeniz gerek.

> Öğrendim ki....
> Kendini en iyilerle kıyaslamak değil ama kendi en iyinle kıyaslamak
> sonuçverir.

> Öğrendim ki....
> İnsanların başına ne geldiği değil, o durumda iken ne yaptıkları önemli

> Öğrendim ki....
> Ne kadar küçük dilimlersen dilimle, her şeyin ve her işin mutlaka iki yüzü vardır.

> Öğrendim ki....
> Bütün sevdiklerinle iyi ayrılman gerek, çünkü hangisi son görüşme olacak bilemezsin.

> Öğrendim ki....
> "Bittim" dediğin andan itibaren pilinin bitmesine daha çok var.

> Öğrendim ki....
> Sen tepkilerini kontrol edemezsen, tepkilerin hayatını kontrol etmeye başlar.

> Öğrendim ki...
> Kahraman dediğimiz insanlar, birşey yapılması gerektiğinde,
> Yapılması gerekeni, şartlar ne olursa olsun yapanlardır.

> Öğrendim ki....
> Affetmeyi öğrenmek, ancak deneyerek oluyor.

> Öğrendim ki....
> Bazı insanlar sizi çok seviyor, fakat maalesef bunu size nasıl göstereceğini    bilemiyor.

> Öğrendim ki....
> Ne kadar ilgi ve ihtimam gösterseniz de, bazıları hiç karşılık vermiyor.

> Öğrendim ki....
> Para ucuz, fakat başarı pahalı.

> Öğrendim ki...
> En iyi arkadaşla sıkıcı an  kesinlikle olmaz.

> Öğrendim ki....
> Düştüğün anda seni tekmeleyeceğini düşündüğün bazıları, seni kaldı
rmak için
> elini uzatır.

> Öğrendim ki....
> Çoğu zaman iki insan aynı şeye baktığı halde, tamamen farklı şeyler görebilirler.

> Öğrendim ki....
> Aşık olmanın ve aşkı yaşamanın çok çesidleri vardır.

> Öğrendim ki....
> Her şartta kendisiyle dürüst kalanlar, daha uzun yol yürür.

> Öğrendim ki....
> Bazen hiç tanımadığın insanlar, iki saat içinde senin hayatını aniden değistirir.

> Öğrendim ki....
> Anlatmak ve yazmak, çoğu zaman ruhu rahatlatır.

> Öğrendim ki....
> Aşk kelimesi ne kadar çok kullanılırsa, anlam yükü o kadar azalır.

> Öğrendim ki....
> Karşındakini kırmamak ve inançlarını savunmak arasındaki çizginin nereden
> geçtiğini bulmak zor.

> Öğrendim ki....
> Gerçek arkadaşlar arasına asla mesafe girmez. Ve tabiki gerçek aşkların da!

> Öğrendim ki....
> Tecrübenin yaş ile hiçbir ilgisi yok. Daha çok ne tür
> deneyimler yaşadığınızla ilgisi var.

> Öğrendim ki....
> Aile herzaman  insanın yanında olmuyor.

> Öğrendim ki....
> Akrabanız olmayan insanlardan bile ilgi, sevgi ve güven öğrenebiliyorsunuz

> Öğrendim ki....
> Ne kadar yakın olurlarsa olsunlar, bazen en iyi arkadaslar da ara sıra  sizi üzebililer. Onları  herzaman affetmek gerekir.

> Öğrendim ki....
> Bazen başkalarını affetmek yeterli gelmiyor. Bazen insanın kendisini de affedebilmesi gerekiyor.

> Öğrendim ki....
> Yüreğiniz ne kadar kan ağlarsa ağlasın, dünya sizin için dönmesini asla
> durdurmuyor.

> Öğrendim ki....
> Şartlar ve olaylar, kim olduğunuzu etkilemiş olabilirler. Fakat ne olduğumuzdan
> sadece biz kendimiz sorumluyuz.

> Öğrendim ki....
>  Eğer iki kişi münakaşa ediyorsa, bu birbirlerini sevmedikleri anlamına gelmez.

> Öğrendim ki....
> Sevgiyi çabuk kaybedebiliyorsun, fakat  maalesef pişmanlığın uzun yıllar sürüyor...

                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder